Στην εποχή της τεχνολογικής καινοτομίας και της ψηφιακής εμπειρίας, ο κλάδος της φιλοξενίας μετασχηματίζεται ραγδαία. Αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες, από αισθητήρες κίνησης και ψηφιακά check-in έως Τεχνητή...
Στην εποχή της τεχνολογικής καινοτομίας και της ψηφιακής εμπειρίας, ο κλάδος της φιλοξενίας μετασχηματίζεται ραγδαία. Αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες, από αισθητήρες κίνησης και ψηφιακά check-in έως Τεχνητή Νοημοσύνη και συστήματα παρακολούθησης, τα έξυπνα ξενοδοχεία προσφέρουν εξατομικευμένες και αποδοτικές υπηρεσίες. Ωστόσο, οι νέες τεχνολογίες συνοδεύονται από ένα κρίσιμο ερώτημα:
Πώς διασφαλίζεται η ιδιωτικότητα των επισκεπτών;
Η ανάγκη για προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι σήμερα πιο επιτακτική από ποτέ, καθώς οι πελάτες αναζητούν εμπειρίες – ειδικά προσαρμοσμένες στα «θέλω» τους, αλλά παράλληλα απαιτούν διαφάνεια, ασφάλεια και σεβασμό. Η λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογική καινοτομία και την ηθική χρήση των δεδομένων αποτελεί πρόκληση για τον κλάδο της φιλοξενίας, αλλά την ίδια στιγμή δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες.
Οι επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας οφείλουν να λειτουργούν με ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα και στρατηγικό προσανατολισμό. Ως Όμιλος πιστεύουμε ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες των ξενοδοχειακών μονάδων θα πρέπει να στηρίζονται πάνω στους παρακάτω άξονες:
->Ενημέρωση και συναίνεση: Οι επισκέπτες πρέπει να είναι ενήμεροι για τον λόγο και τον τρόπο συλλογής των δεδομένων τους, αλλά και ποια ακριβώς στοιχεία τους αξιοποιούνται.
->Ελαχιστοποίηση της παρακολούθησης: Η χρήση καμερών και αισθητήρων πρέπει να περιορίζεται μόνο σε ό,τι είναι απαραίτητο για την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και του προσωπικού.
->Ασφαλής αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων: Οι πληροφορίες πρέπει να προστατεύονται με ισχυρά συστήματα κυβερνοασφάλειας και να μην χρησιμοποιούνται για μη δηλωμένους σκοπούς.
->Προτεραιότητα στην εμπειρία: Οι νέες εξατομικευμένες τεχνολογίες πρέπει να εφαρμόζονται για να εξυπηρετούν τον πελάτη και όχι για να τον παρακολουθούν.
Η φιλοξενία του μέλλοντος δεν είναι απλώς «έξυπνη». Είναι υπεύθυνη και δεν θυσιάζει την ανθρώπινη αξία. O Όμιλος Eurotel, ως στρατηγικός συνεργάτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της φιλοξενίας, σχεδιάζει περιβάλλοντα και διαθέτει λύσεις που αξιοποιούν καινοτόμες αλλά ηθικές τεχνολογίες, χτίζοντας ένα μέλλον, όπου η εμπειρία του επισκέπτη συνδυάζει την άνεση με την εμπιστοσύνη.